Vládní delegace Srbska diskutovala v Moskvě možnost pořídit pro AirSerbia SuperJety SSJ100. Problém srbské vlády spočívá v tom, že strategický partner Etihad Airways se odmítl zapojit do rekapitalizace společnosti. Kapitálový podíl v Air Serbia se tím snížil ze 49 % na 12 %. Celé břemeno rekapitalizace tak leží na srbské vládě, která je nyní 82% vlastníkem společnosti.
Obtíže AirSerbia určitým zmírnil krach Montenegro Airlines, což Air Serbia dovolilo zvýšit počet letů do Černé Hory. Šancí pro firmu jsou rovněž těžkosti řady společností v regionu a příznivá epidemiologická situace v Srbsku.
V květnu společnost přepravila přes 100 tisíc cestujících, nejvyšší počet od února 2020. Nejpopulárnějšími destinacemi jsou Tivat, Podgorica, Paříž, Moskva, New York, Curych, Istanbul, Atény, Amsterdam a Berlín.
Na léto společnost plánuje pronájem Boeingu 737-700 od Smartwings. (Foto: AirSerbia, planes.cz)
Ad Petr: Tak v tom případě by jim vůbec nebránilo se znovu přejmenovat na JAT ! )))
Po té co zkrachovaly Adria Airways se to přímo nabízí. A navíc tim trosku nastvou Chorvaty
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
No ono přejmenovat je jedna věc a druhá je přemalovat letadla .... ono to není zrovna moc levné a jak jsem pochopil z článku tak nejsou zrovna moc při penězích