Přetah na přibližně měsíční revizi obou kusů před jejich přeletem do Rumunska, kde bude proveden D-check. Pro letadla jsou připraveny US registrace, se kterými již mají odletět z Prahy (majitel Aersale).
21.05. Nejnovější kus ve flotile a zároveň poprvé v nových barvách v Praze na zahajovacím letním pravidelném charteru z Antalye. První let 29.04., dodáno 15.05. a první let u provozovatele 16.05.2010 (Kolín nad Rýnem-Antalya).
Dříve létal u Asiana Airlines (jako HL7712), v květnu 2009 byl dodán novému provozovateli. Všimněte si nouzového skluzu u dveří 1R, který se podařilo omylem aktivovat posádce jen několik minut před pořízením tohoto snímku.
Jediný stroj nově vzniklé společnosti. Dříve jako JA8158 u All Nippon Airways a poté ještě se stejnou registrací u Nippon Cargo Airlines. První let 1.4.1982.
Vyroben v roce 1967 na export do Francie, kde létal do roku 1989 jako F-BPNP. Prvních deset let služby ve Francii létal jako cvičný a vlečný letoun z letiště Carcassonne na jihu země. Na podzim 1979 přelétl do Nimes, kde sloužil 3 roky v letecké škole. V listopadu 1983 byl rozebrán a převezen lodí do Karibiku, kde byl první 2 roky provozován jako akrobatický letoun z letiště Pointe-a-Pitre na ostrově Guadeloupe. Od září 1985 do srpna 1988 byl uskladněn. Posledních několik letů uskutečnil v zimě 1988-1989. Poté byl na téměř 20 let uzemněn. V té době nikdy nevzlétl, zato však několikrát změnil majitele. V roce 2008 se dostal zpět do ČR a podstoupil generální opravu. Ve stejných barvách létala s letouny Z 226/526 v šedesátých a sedmdesátých letech 20. století akrobatická reprezentace Velké Británie. Nyní je vlastníkem Grasshopper s.r.o. a provozovatelem Aviatický klub.
První západní stroj bulharské společnosti Cargo Air - dříve Vega Airlines. Předchozím provozovatelem byly US Airways s registrací N503UW (předtím ještě N340US a N320P, vyroben v roce 1986).