21.11. Příprava na odlet po přelakování a předání jinému uživateli; hangár v pozadí nalevo je společnosti Air Livery, která přelakování prováděla. Dokáže pojmout i A-340.
Pohled na konfiguarci křídla před opuštěním dráhy po přistání, aneb jak vyrobit a zničit vztlak. Zajímavé je, že se ke zvednutým spojlerům přidává i křidélko, spolu tak působí větším aerodynamickým odporem a rušením vztlaku důležitým pro lepší adhezi kol při brzdění.
A-300, c/n733, první let 25.04.1994, předán pod registrací B-2315 společnosti China Northern. Od roku 2004 u společnosti China Southern. V období od 31.5.2007 do 26.11.2008 proběhla v Guangzhou Baiyun přestavba na nákladní verzi a předán WFBN Wells Fargo Bank Northwest. Od října 2011 létá u společnosti Silk Road Cargo Bussines.
Zadní pohled na motor RR Conway 508. Toto letadlo nikdy u společnosti Lufthansa nelétalo. Bylo dodáno společnosti El-Al v červnu 1961 pod registrací 4X-ATB. V roce 1985 společnost El-Al opustilo a bylo darováno společnosti Lufthansa a poslední let vykonalo z FRA do TXL ke konci roku 1986 pod registrací N130KR, kde je doposud umístěno na vzdáleném západním konci letiště. Během provozu u společnosti El-Al byl 7.září 1970 uskutečněn pokus o únos tohoto letadla na letu 219 z Amsterdamu do New Yorku. Po vzletu z Schipholu se dva únosci snažili dostat do kokpitu, duchapřítomný pilot ale prudce potlačil letoun a únosci se tak ocitli ve stavu beztíže. Jeden z nich byl posléze zastřelen ozbrojeným doprovodem a druhý byl pak přemožen. Během potlačení jeden z únosců upustil granát, který ovšem selhal a nezpůsobil explozi.